is er een manier om toegang te krijgen tot het voynichmanuscript

Het voynich manuscript ligt opgeslagen in Yale university. Zou je hypothetisch gesproken toegang kunnen krijgen tot dit manuscript

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

online kan je ook toegang krijgen tot dit manuscript.
(zie bron)
maar niet iedereen kan toegang krijgen tot oude boeken. veel lezen zou het verouderingsproces versnellen en daar is niemand gebaat bij. Maar als je een gegronde reden hebt om het origineel in plaats van de fotokopie te onderzoeken. Zul je er vast wel toegang tot krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Niet iedereen natuurlijk.

Maar bepaalde wetenschappers vast wel.