Zou anastasia nog geleefd hebben na 1912?.

zou ze het idd overleefd hebben, of toch ook afgeslacht zijn?.

als je het verhaal kent snap je de vraag ook.
raspoetin zou de tsaaren hebben laten afslachten. maar het verhaal gaat dat 1 meisje ontkwam, anastasia.
zou dat waar zijn of zou ze toen toch vermoord zijn. veel mensen hebben zich voorgedaan als het toen vermiste meisje. later bleek het allemaal niet waar te zijn.
dus wat denken jullie leefde ze nog of niet.

link is disney voorbeeld

http://www.youtube.com/watch?v=35IyyUnItJk

edit 1918

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kan je wat specifieker zijn wat je met de vraag wil, Bailey?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Raspoetin zou de tsaren hebben laten afslachten? Allemaal?
En ik maar denken dat het de communisten waren.

Het beste antwoord

Dat is graven in een van de grootste mysteries in onze moderne tijd. Als je heel nuchter bent, zul je direct bevestigen dat Anastasia het niet overleefd zou hebben.

Het feit dat er een 'complottheorie' ontstaat, betekent dat het verhaal misschien wel of niet sluitend is.

Mijn antwoord: zou kunnen.

Het hangt ervanaf of je romanticus of realist bent...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja, ze is zo'n beetje: op de nacht van 16 op 17 juli 1918, vermoord.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha ben weer in de war met titanic jaartal dan haha
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lol. Ik denk niet dat ze het heeft overleefd. Het verhaal de wereld inbrengen werkte verschrikkelijk goed als afleiding van wat er nu werkelijk aan de hand was.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je de burgers hoop geeft is het makkelijker om ze te "besturen", oftewel "regeren".
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
is zo eens.
en toch ergens in mijn hoofd, denk ik dat ze het overleefd heeft.
Ik denk dat Anastasia net zo is afgeslacht als de rest van haar familie.
Als er onvoorstelbare gruwelijkheden plaatsvinden bij zulke geliefde personen, neemt het 'wishfull thinking' de overhand. Dat zag je ook in de eerste en tweede wereldoorlog gebeuren.
Op deze manier hou je de bittere waarheid op een afstand en blijft er nog wat te hopen over.