dat is dus duidelijk uitgesproken
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Nou als je zegt ik heb een Akte van iets.
en dan vraagt je echtgenote Waarvan Akte?
Zoiets?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het is net als : ''Als je het maar weet/begriijpt''
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
is een notariële termen : iets acteren , iets vastleggen. Waarvan akte betekent dus : ik stel vast, ik noteer. Meestal zonder enige toezegging in positieve of negatieve zin.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
de desbetreffende aan- of opmerking staat als gegeven te boek en/of geregistreert.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
dat betekent dat het voorgaande is vastgelegd, genoteerd. het is mogelijk schriftelijke bevestiging ervan te geven.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als iemand een opmerking maakt, bv. schrifteljjk, en je zegt dan: Waarvan akte, dan bevestig je het (je geeft de ander gelijk)
5 jaar geleden
LeonardN
5 jaar geleden
Een schriftelijke opmerking? Wat bedoel je precies?
KennisDelen
5 jaar geleden
Ik heb weleens zo op een feedbackmail gereageerd van een collega (die was gecc't naar meerder mensen)