Er is een film in de maak gebaseerd op het boek "atlas shrugged" van Ayn Rand, heeft iemand het boek gelezen?

Ik ben van mening dat het boek onverfilmbaar is, en met mij velen. Een essentieel onderdeel is een monoloog die dik een uur zou duren mits gefilmd. Toch zou het een prachtige film zijn voor deze tijd. Zou dit uitvoerbaar kunnen zijn?

http://www.youtube.com/watch?v=W_qQt9IrUc0

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

natuurlijk heb ik het boek gelezen, hoewel ik de fountain head veel beter vond. Tja en boeken verfilmen is altijd een probleem, maar dat hangt enorm van de regisseur af, sophies choice is geweldig verfilmd, het is natuurlijk een totaal anders medium.

Toegevoegd op 21-05-2009 09:31:26
Daar komt bij dat er een aantal prachtige films in het verleden zijn gemaakt, denk aan Tarkovsky, Bergman, ik ben geen cinofiel )zeg je dat zo) maar denk dat er nog veel meer films zijn die voornamelijk bestaan uit dialoog, of monoloog. Ik zou de boeken eigenlijk nog een keer moeten lezen, Maar tijdsgebrek )Hoeveel boeken kan een mens in zijn leven lezen) goeie vraag. het antwoord is te weinig. succes.