er zijn verschillende sites waar het boek te bestellen is (al dan niet tweedehands)

op de volgende site staat het ISBN nummer erbij en kan je het dus ook in een boekwinkel bestellen

http://www.dizzie.nl/boeken.showBoek.php?id=9961
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bol.com heeft het wel tweedehands dus daar kun je het bestellen
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mooi niet.
Dat gaat nog een hele klus worden,zelfs de tweedehands exemplaren van dit boek zijn uitverkocht,of te koop voor een bedrag waar je U tegen zegt.
Misschien kun je het bij de uitgever van het boek vragen.
Hier wat gegevens anders kom je nog geen steek verder.
Auteur: Michele Claire Lucas
Uitgever:BBNC uitgevers
Verschijningsjaar:2005
ISBN 10: 9045300192
ISBN 13: 9789045300191

Je zou ook een oproep kunnen plaatsen op bijvoorbeeld Marktplaats,of brutaal zijn en kijken bij bol.com,daar staan een heleboel reviews bij dit boek van mensen die het dus blijkbaar al gelezen hebben en het misschien wel aan je door willen verkopen.Niet geschoten is altijd mis toch?
Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een E-reader zou kunnen gebruiken, dan kan je het boek van Michele Claire Lucas hier downloaden: http://www.binsearch.info/?b=Een+meisje+uit+Oradour+-+Michelle+Claire+Lucas&g=alt.binaries.boneless&p=CPP-gebruiker%40domein.nl+(CPP-gebruiker)&max=250
Amadea
13 jaar geleden
Kijk hier eens '
http://www.beslist.nl/products/tweedehands/r/Meisje+uit+oradour/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nog steeds te leen of aan te vragen in de openbare bibliotheek (maar dan moet je wel lid zijn).

(td)