Bestaat er een site waarop je tips krijgt voor een boek, als je aangeeft wat je zelf leuke boeken vindt?

Ik ben altijd op zoek naar leuke boeken, maar vind het moeilijk om ze te vinden. Ik zou graag getipt worden voor leuke/mooie boeken aan de hand van boeken die ik heb gelezen en die ik leuk vond. Iets als 'mensen die dit boek lazen, lazen ook ...'

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Als het gaat om romans, dan is http://romanadvies.bibliotheek.nl/ een handig hulpmiddel.
Amadea
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Wat dacht je van een bezoekje aan de betere boekwinkel in de stad? Of misschien de bibliotheek? Zeker weten dat je daar vindt wat je zoekt. Advies voor goede boeken naar jouw smaak.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij bol.com staat er altijd bij: liefhebbers van dit boek bestelden ook...

http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boeken/harry-potter-7-harry-potter-relieken-van-dood/1001004004824527/index.html

Toegevoegd na 39 seconden:
Dus als je daar je favoriete boeken opzoekt, krijg je tips.
rose