Waar kan een goede boek-schrijf-cursus vinden?

Hai,
Ik ben van een boek te schrijven, fictie. Zijn er cursussen, workshops of lezingen over de do's en don'ts van het schrijven van een boek?

Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

Een Schrijversvakschool misschien? Uit Groningen ken ik de bron. Maar Google eens in jouw omgeving :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Informeer eens bij je bibliotheek, daar worden soms goedkope goede cursussen aangeboden. Of bij de volksuniversiteit.
Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik was hier zelf ook naar opzoek
je moet maar even in mijn bron kijken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk, dat ziet er wel interessant uit. Wel prijzig maar een proefperiode van 14 dagen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
laat maar even weten als je een goede hebt gevonden
dan wil ik hem ook doen haha
Hier vind je misschien wat je zoekt
http://www.loi.nl/hobby_en_vrijetijd/schrijven/index.htm