Een boek met een aantal pagina's moet voor een vel druk papier deelbaar zijn. Bijvoorbeeld 8 pagina's op 1 groot vel. Mocht het boek nou net geen bijv. 64 pagina's hebben maar 60, dan hou je er 4 over. Dit zijn die laatste blanco pagina's.
Ik hoop dat je het een beetje terugziet in het voorbeeld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Die bladzijdes beschermen het deel van het boekblok waar wel tekst op staat. Wanneer na de laatste bladzijde met tekst, gelijk een kaft kwam, zal de inkt snel wegslijten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij informatieve boeken is het ook wel eens om aantekeningen te maken.
13 jaar geleden
of je kan er notities noteren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
boeken worden gedrukt op grote vellen papier die later gevouwen en gesneden worden. Als er dan wat bladzijden leeg blijven is het makkelijker/sneller, dus goedkoper, ze te laten zitten dan ze er nog uit te halen
anneliez