Waar kan ik het email adres vinden van de Harry Potter uitgeverij?

Hoi, ik had een leesboek gekocht, maar nu had ik een nogal behoorlijke fout ontdekt, in een van de hoofdstukken staat namelijk we zijn almaakt vervloekt, ik moest eerst even denken wat er moest staan, maar uiteindelijk kwam ik er achter dat het allemaal vervloekt moest zijn. Maar nu is mijn vraag, heeft de uitgever ook een mailadres, waar je eventueel een klacht of opmerking kan indienen ?

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
1.6K
SentWierda
2 jaar geleden
Wees voorzichtig met het melden van een fout. Want soms is het verbeteren van een fout, het veroorzaken van een nieuwe fout. Dan blijf je bezig....
Het kan zijn dat -allemaal- ook fout is.
Wat denk je van: -almaar-?
Almaar betekent: voortdurend.
Thecis
2 jaar geleden
@SentWierda
Er wordt een fout doorgegeven aan een uitgever. Die kunnen bepalen of deze gerapporteerde fout een daadwerkelijke fout is of niet. De VS heeft daar niets te maken met de daadwerkelijke correctie.

Antwoorden (1)

Uitgeverij De Harmonie
Postbus 3547
1001 AH Amsterdam

telefoon 020 6245181
e-mail info@deharmonie.nl

www.harrypotter.nl