Bestaat de reeks over Idefix ook in het Nederlands?

Op Wikipedia las ik dat er een reeks bestaat over Idéfix. Tot nu toe ben ik die reeks alleen maar in het Engels en Frans tegengekomen. Is deze reeks over Idéfix ook uitgekomen in het Nederlands?

2.2K

Antwoorden (1)

Ja, die bestaat wel en Is verschenen in 1972 bij Amsterdam Boek. De delen dragen elk de hoofdtitel "Een avontuur van Idéfix het slimme hondje van Asterix en Obelix" en de ondertitels zijn
- Idéfix maakt een vriend
- Idéfix redt een jongetje
- Idéfix vangt een everzwijn
- Idéfix verdient een lekker hapje
Toegevoegd op 07 augustus 2020 16:38: afbeelding
Plaatje bij antwoord
Amadea
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Als Uderzo-fan heb ik me rot gezocht en tussen de meer dan 100 boeken niets kunnen vinden. Waar heb jij dat toch vandaan?
Plus.
SimonV
3 jaar geleden
+ Fantastische vondst!