Ik zoek een fantasieverhaal van 800 woorden.

Toegevoegd na 33 seconden:
Ik kan er geen vinden op google. Kunnen jullie een handje helpen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
10.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoi, valt science fiction ook onder fantasy (voor wat jij nodig heb).

Het beste antwoord

http://kinderverhaal.nl/index.php?page=Dinsdag
Aantal woorden: 1189
Zoektijd: 25 seconden
Voorstel: Je kunt beter zelf een verhaal typen, want dat is waarschijnlijk ook je opdracht.
Als je daar te lui voor bent kun je bijvoorbeeld deze gebruiken en hiervan 389 woorden verwijderen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Als het er ook wat minder mogen zijn (circa 300):
van Hans C. Andersen "de prinses op de erwt".
Of van dezelfde schrijver "de man met de poppenkast"dat ongeveer 800 woorden heeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jazeker, schrijf het zelf. Ik neem aan dat dat ook de bedoeling is? Dit soort opdrachten kregen wij ook op school en dan wordt het echt niet op prijs gesteld als je iets gaat kopiëren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Precies 800 woorden en een echt fantasieverhaal!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan er alles in lezen wat je maar wilt :D Ik zie er het eerst hoofdstuk van harry potter in!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat zielig, 2 volwassenen die een kind van 12 gaan pesten. Jullie verwachten toch ook normaal antwoord op een vraag, dat verwacht deze meid ook. En trouwens waar staat eigenlijk dat het om een schoolopdracht gaat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het meisje in kwestie heeft al 4 goede antwoorden gehad. Soms mag een minder serieus antwoord toch ook wel? En het voldoet aan de vraag een fantasieverhaal van 800 woorden. En er staat in de vraag bij waarvoor het is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de vraag staat: Ik zoek een fantasy verhaal van 800 woorden. met als extra uitleg: Ik kan er geen vinden op google. Kunnen jullie een handje helpen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben erg beschermd naar jonge kinderen, dus vandaar mijn reactie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou het wel waarderen als er nu nog een serieuze link bij komt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan zoek jij lekker nog een serieuze link ;)
Hoi,

Opzich vind ik dat je het zelf moet schrijven, maar omdat ik toch beginnend schrijver ben wil ik je er best mee helpen. Ik wil dan alleen meer informatie hebben over de opdracht, en ik moet ook normaal met je kunnen communiceren (via pbtje, hyves of dergelijke site).

Als je deze hulp aanvaart, moet je even contact met me opnemen via een pbtje.

Gr

youri

Toegevoegd na 7 minuten:
aanvaard je die hulp niet kijk dan eens hier:

http://www.verhalenwebsite.nl/20-Verhalen/01-verhalen-navigatie/01-Navigatiepaginas/navigatie-korte-fantasie.html

Toegevoegd na 10 minuten:
En mocht je toch een fantasy verhaal vinden op het internet stuur die link dan even naar mij op, dan zal ik hem een beetje aanpassen, zodat hij niet op internet te vinden is.

Toegevoegd na 15 minuten:
Ps: als het niet om een schoolopdracht gaat, schrijf ik er wel gewoon een voor je, van 800 woorden (misschien iets meer)