The 100 boekenserie in het engels of in het nederlands?

The 100 is een tv-serie en een boekenserie. Ik vraag me af of ik de boeken in het Nederlands of in het Engels moet kopen? Iemand een mening of ervaring? Misschien wel met andere boeken.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.7K
Antoni
8 jaar geleden
Bedoel je "The 100: A Ranking Of The Most Influential Persons In History" van de Amerikaan Michael H. Hart?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik heb de boeken in het Nederlands gelezen en geleend uit de bib.
Ik waag me niet aan Engelstalige boeken, toch prettig lezen in je moedertaal

Antwoorden (1)

Als je de Engelse taal goed beheerst en boeken lezen in de Engelse taal geen probleem voor je is kun je het beste de boeken lezen in de taal zoals de schrijver Kass Morgan het bedoeld heeft.
Soms wordt het niveau van een boek bij een vertaling (vooral bij vertaling naar de Duitse taal) wel eens een graadje omhoog getild, maar een vertaling blijft een vertaling.

Toegevoegd na 3 minuten:
De boeken van Kass Morgan zijn in de Engelse taal soms wel en soms niet goedkoper dan de vertalingen in het Nederlands.