ik zoek een kinderboek over een vogelbekdier die op zoek is naar wat voor dier hij eigenlijk is . Kent iemand dit boek?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.8K

Het beste antwoord

Mogelijk bedoel je het Gouden boekje "Rolle bolle beest", geschreven en getekend door Richard Scarry. Oorspronkelijke Nederlandse vertaling: Amsterdam : De Bezige Bij, 1959. (Gouden boekjes ; 34). In 2004 onveranderd herdrukt.

Niemand weet wat voor soort dier dat gekke, vreemde rollebollebeest is. Gelukkig weet de man van het circus het wel: het is een Platypus, een heel bijzonder dier. Alle vrienden zijn trots op hem én blij dat ze allemaal iets hebben wat op hem lijkt: de snavel en poten van de eend, de staart van de bever, de verlegenheid van de eekhoorn, komt uit een ei zoals de kip. En konijn... die heeft hem gevonden.
Amadea
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
dank je wel. het is dit boek, nu ga ik kijken of ik het kan kopen.

Andere antwoorden (1)

Het boek heet: "The platypus named Kukuru"
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Amadea
9 jaar geleden
Wie is de auteur?