Waar kan ik online een gepersonaliseerd vriendenboek laten afdrukken?

Ik zoek een website waar ik een gepersonaliseerd vriendenboek kan laten afdrukken. De cover en layout van de bladzijdes wil ik zelf kunnen invoegen (dus geen bestaande templates). Ik weet dat er heel veel foto(boeken) sites zijn, maar het gaat er juist om dat de bladzijdes van een soort papier zijn dat mensen de vragen kunnen invullen.

Ik ben al allerlei verschillende sites langs geweest, maar dit is toch best nog lastig! Wie kan er mij verder helpen?!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

het beste is albelli dar kun je een eigen boek ontwerp maken ! met allen hoe je het wilt !