Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

moet je bij een dialoog een witregel houden (zie voorbeeld in uitleg)?

Aragon liep in een groot bos. Een zachte wind streek door zijn blonde haren. Plotseling klonk er een vreemd geluid van achter de struiken. Aragon liep naar de struik, richtte er zijn hand naar, riep:‘Viskö draticuars’. Een gouden lichtflits schoot naar de struiken, en onthulde een klein meisje.
(MOET HIER EEN WITREGEL)
Wat doe je hier?´ vroeg Aragon.
Ik moest je komen halen, antwoordde Brencis.
‘Waarom?’ vroeg Aragon.
Je moeder heeft iets belangrijks te melden.
(MOET HIER EEN WITREGEL)
Ze liepen een lang bospad in, gingen een hoek om, en kwamen uit in een straat genaamd: Gbôrkshèÿm.

Geef bij het antwoord aan op welke plek een witregel moet, dit kan je doen door een 1 of 2 neer te zetten (allebei mag ook)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
736
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die goede man komt het bos maar niet uit! Heb je hem wel een flinke mand met proviand meegegeven? Witbrood kun je wel eten,witregels niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja hij kan zelf toveren (maar geen eten, dat is volgens harry potter tegen de regels, maar in mij boek niet)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het is niet nodig om bij het eerste aangegeven een witregel te plaatsen.

Bij de tweede aangegeven kan dat wel, omdat je dan naar een ander onderwerp toegaat. Ze verplaatsen zich namelijk in het verhaal. En gaan niet verder in het gesprek.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat mag wel, maar hoeft niet... Als je boek heel kort is, dan zou ik dat wel doen... Omdat je dan een legere bladspiegel hebt en leest makkelijker...Maar als je boek lang is zou ik om papier en dus bladzijden te besparen het weer niet doen... Dus afhankelijk van de lengte van het boek zou ik het bekijken...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding