De Nederlandse vertaling heeft als titel “De regels”.
Te bestellen of te koop in de boekhandel (ISBN 9024520924) of bij Bol.com

Op zoek naar de juiste man? In De Regels lees je precies wat je moet doen om een goede blijvende relatie op te bouwen. Als je de nuchtere adviezen in dit boek opvolgt, toon je waardigheid en zelfrespect - en laat je zien dat je erop staat met respect te worden behandeld. Sommige adviezen klinken je misschien ouderwets in de oren, maar ze moedigen je aan om buiten de mannen om een druk en prettig leven te blijven leiden. Sommige regels lijken misschien een beetje streng, maar ze leren je om eventuele teleurstellingen te verwerken en vol goede moed verder te gaan. Weer andere adviezen vergen de nodige discipline en zelfbeheersing, maar ze halen het beste in jou én in de mannen met wie je omgaat naar boven. Het doel? Een huwelijk met de man van je dromen. Of je nu achttien bent of tachtig, een schoonheidskoningin of een doodgewone vrouw, De Regels helpen je om de juiste man te vinden.
SimonV