Waar kan je het boek Gebrandmerkt kopen?

Waar kan je het boek Gebrandmerkt kopen? 2e hands is ook goed.

Toegevoegd na 10 minuten:
Het boek is van de schrijfster Alice Mead.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
Van welke auteur? Thomas Thompson, Alice Mead, Iny Driessen, Barend de Graaff, of Linda Warren? Allen schreven zij een boek met in het Nederlands de titel Gebrandmerkt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het boek is van de schrijfster Alice Mead.
Amadea
10 jaar geleden
Het ziet er naar uit dat het nergens verkrijgbaar is. Dan kan je het lenen van een openbare bibliotheek. Of je moet boekenmarkten afstruinen.
Amadea
10 jaar geleden
Het ziet er naar uit dat het nergens verkrijgbaar is. Je kunt het te leen vragen bij de openbare bibliotheek. Of je moet er boekenmarkten en kringloopwinkels voor gaan afstruinen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De nederlandse versie wordt (momenteel) niet meer verkocht. De engelse versie "Adem's cross" kan je wel vinden via Amazon. http://www.amazon.com/Adems-Cross-Alice-Mead/dp/1419674943
Antoni
7 jaar geleden
Zoek eens op http://www.boekwinkeltjes.nl. Daar bieden allerlei boekwinkels en particulieren tweedehands (en nieuwe) boeken aan. Je kan net het geluk hebben dat het wordt aangeboden.

Antwoorden (1)

hier
http://www.polare.nl/boek/mead-alice-bos-tjalling/gebrandmerkt-9789056370886/
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
Klik er zelf even op om te lezen wat daarbij staat: Niet leverbaar.