Ik heb een Boeken Bon kaart gekregen, is hij opgewaardeerd of moet je hem zelf opwaarderen ?

Er staat ''Vrij op te waarderen van 5 euro tm 250 euro.

Het lijkt mij zo dat er geld op staat want het is een kado.

Toegevoegd na 18 minuten:
Bedankt.

Ik weet nu de BoekenBon saldo.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.2K
ronron1212
10 jaar geleden
Als er niet bij staat hoeveel geld er op staat dan is hij misschien wel gestolen boekenbonnen worden verkocht met een waarde erop.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Deze is NIET gestolen, zelf heb ik zo'n pasje gekregen in mijn kerstpakket. Je Als het goed is, staat er een site bij waar je de streepjescode in kunt typen. Daar vind je hoeveel geld er op staat!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Er staat weinig informatie op het kaartje en het karton. Misschien iemand die ook zo'n pasje heeft gekregen en meer erover weet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Van welke winkel is het pasje bedoeld?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@destroyer, erg bedankt, ik ga eens checken, raar dat dat er geen uitleg boekje er bij zit.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
staat 15 euro op, ik heb nog nooit boeken gelezen en ik zou echt niet weten wat ik moet kopen (21 jaar), als ik een artikel lees dan lees ik perongelijk halve zinnen of sla ik zinnen over... De Boekenbon is te besteden bij ruim 600 boekhandels, bij de vestigingen én de meeste webshops van AKO, Bijenkorf, Blz, Bruna, Libris, Plantage, Polare, Read Shop en V&D, en bij online winkels als Bol.com, ECI.nl en Luisterrijk.nl.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kunt hem altijd nog op Markplaats te koop zetten voor een tientje ;-)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En die 5 euro dan ? hehe
anneliez
10 jaar geleden
je kunt er ook tijdschriften voor kopen. Het moet a gek zijn als je niet ergens een hobby of interesse hebt, en er is geen tijdschrift van. (en denk maar niet dat j er veel kunt kopen voor 15 euro
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ben geen voetbal of stripfiguur fan, Computer tijdschriften misschien maar Ik zoek dingen meestal op en ik heb nog nooit een boek gelezen misschien past het niet bij mij
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Misschien ken je iemand die hem wil ruilen tegen contant geld.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zou het eens proberen inderdaad

Antwoorden (1)

Er staat gewoon geld op, er staat alleen niet op hoeveel, omdat degene die hem voor je gekocht heeft, zelf bepaalt hoeveel geld erop komt. Ga naar een deelnemende (bijv. bruna) winkel en vraag bij de kassa hoeveel erop staat. ze kunnen de kaart scannen en je hebt je antwoord.