Hoe zie je aan een boek welk genre het is?

Welk genre heeft het boek 'openingszetten' van Steven James?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (2)

Aan een boek in de boekhandel kan je dat niet zien, alleen bibliotheekboeken zijn door hun genre-etiket herkenbaar. In de bibliotheekcatalogus kan ik de gevraagde boektitel niet vinden, het is kennelijk een nieuwe uitgave. Op de site van de uitgever is te lezen dat het een psychologische thriller betreft.
In de bibliotheek is een thriller herkenbaar aan een rugetiket met een pistooltje erop.
Amadea
10 jaar geleden
Een thriller&fantasy.