Hoort 'Het korte leven van Bree Tanner' bij de twilight serie? Is het een vervolg op de twilight boeken?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Het is geen vervolg, maar speelt tegelijkertijd als deel 3. Maar dan vanuit het perspectief van bree tanner verteld.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Technisch gezien niet. Als je het derde deel "Eclips" hebt gelezen, ben je waarschijnlijk ook het minor character Bree Tanner tegengekomen. Zij is een meisje dat kortgeleden tot vampier is gemaakt om in een nieuwelingen-leger tegen de Cullens te vechten. De schrijfster van de Twilight-serie vond het personage zo interessant (vanwege het originele perspectief) dat zij later besloot een speciaal boek(je) over haar te schrijven, over hoe Bree het ervoer een nieuweling-vampier te zijn en om een insider-look in de partij van de 'vijand' van de Cullens te geven. Het boekje hoort dus niet echt bij de serie, maar is toch leuk om even na afloop van Eclips te lezen omdat het je perspectief in het verhaal verbreedt en meer begrip voor het meisje krijgt.