Wat maakt een boek goed?

wat is belangrijk in een boek? Spanning, liefde, voor iedereen kan het anders zijn. Wat vinden jullie dat een boek echt hebben moet?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
4K

Het beste antwoord

Een boek heeft dat al, je kan ieder karakter in een boek een eigen gezicht geven, iets wat je in een film niet gaat lukken. In een boek kun je dus weg dromen, en dat maakt een boek een boek.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Een boek moet zo lekker te lezen zijn dat je het in 1 keer uit wil lezen!
Het hangt geheel van de schrijver af dus..
Het onderwerp is niet eens van belang!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een goed boek moet naar mijn mening veel plotwendingen in het verhaal hebben (onvoorspelbaarheid), literair gezien het een en ander tentoonspreiden, kortere en langere spanningsbogen benutten en diverse, maar niet te veel verhaallijnen laten samensmelten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een goed boek wil je steeds lezen,je zit in het verhaal.
Als je het even weg wil leggen en weer snel pakt omdat je door wil gaan met het verhaal. Een goed boek is voor mij als het op waarheid is baseerd. Ik houd niet van Romans. Tja het is net zoiets als GV hahahaha Je gaat maar door .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een boek moet je meeslepen, het moet je aangrijpen en na afloop moet je het gevoel hebben dat je een goed boek hebt gelezen. Een beetje spanning moet er ook wel inzitten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rieneke1
14 jaar geleden
dat was mijn antwoord ;)
Een goed boek moet mij vanaf de eerste tot de laatste pagina pakken. De stijl moet bij mij passen, ik moet er zo door gepakt worden dat ik het boek niet los kan laten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Calorische warmte, een hoge isolatiewaarde, geluidsdicht en het moet drijven blijven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je hebt het antwoord al gegeven! 'spanning, liefde, voor iedereen kan het anders zijn'
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als de schrijver erin slaagt gevoelens bij je op te wekken van vreugde, verdriet ,ergernis ,woede door middel van een verhaal waarin een plot verwerkt is met een begin, een corpus en een einde. Dus vakmanschap , een goed verhaal en de juiste woorden.