weet iemand waar ik een uitgebreide samenvatting van het boek matched kan vinden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.9K
Amadea
11 jaar geleden
Bedoel je van de auteur Ally Condie? Zie scholieren.com
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja wel van dezelfde auteur, maar ik heb al op scholieren.com gekeken, daar zijn alleen korte samenvattingen. Ik zoek naar de uitgebreide die per chapter zeg maar een samenvatting geeft
Amadea
11 jaar geleden
Het is (hoogstwaarschijnlijk) de bedoeling dat jij dat zelf doet. Anders heb je het boek niet gelezen!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb het boek in het engels gelezen, want dit moet voor een test op school, er waren dingen die ik niet helemaal begreep en daarom wil ik de samenvatting als voorbereiding op mijn test. Als je me kan helpen en weet waar ik zo'n samenvatting kan vinden, graag. Maar ik hoef geen reacties die mij gaat vertellen wat ik wel en niet gedaan heb.

Antwoorden (1)

er staat er eentje op scholieren.com
http://www.scholieren.com/boekverslag/71875
niet heel uitgebreid, maar beter dan niks