Ik zoek het boek met op de voorkant een oude man en een klein jongetje zittend aaneen tafel. Weet iemand welk boek ik bedoel?

Toegevoegd na 1 minuut:
Het boek was door een Duitse meneer geschreven met Eem Russische naam. Hij woont in Berlijn en het boek ging volgens mij over de tijd na de tweede wereld oorlog en in de koude oorlog.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee , maar Google speel goed trommel eens op z'n Duits . Just a shot .
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die blechtrommel Sorry ik heb het boek wel in het Duits gelezen maar m'n Duits is niet goed , om te schrijven . ik weet niet of je een van deze 2 of 3 delen bedoeld ik heb nu geen mogelijkheid om dat uit te zoeken ik dacht speel trommel maar blikken trommel op z'n Duits zou m kunnen zijn .

Antwoorden (1)

Het boek heet: Terugkeer ongewenst, van Charles Lewinsky. Hij schreef eerder het boek\; De terugkeer van de familie Meijer, een geschiedenis van een Zwitserse familie.