hoe geef ik een kinderboek uit, met aanvullende artikelen, bijv. behang met de illustraties uit het boek?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

iemand vinden die met jouw boek de ontwerpers van behang, gordijnen en knuffelbeesten langs gaat om te zien of er brood in zit.
Maar ik denk dat het boek eerst goed moet lopen voor je iemand zover krijgt er geld in te steken
anneliez
11 jaar geleden
Stuur kopieën naar uitgeverijen die jou aanspreken en kijk hoe ze daarop reageren. Reageren ze positief, dan is er nog vanalles bespreekbaar van beide kanten. Je kunt je boek ook zelf eerst laten drukken en het proberen te verkopen (markten,boekhandels vragen etc)