weet iemand of er een deel 4 van de Hongerspelen komt?

i ben fan van de hongerspelen en ik heb deel 1 (de hongerspelen) deel 2( vlammen) en deel 3(spotgaai) al gelezen ik heb ook de film al gezien. ik hoop dat er ook een deel 4 komt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Nee, dat weet niemand. Op dit moment is er niets over bekend en is het niet aanstaande.

Toegevoegd na 52 seconden:
Nee, het is een triologie. Een afgerond geheel bestaande uit drie boeken dus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
trilogie zonder extra o.
nee, deel 3 is de laatste. jij hebt het gelezen, dus je weet dat het een goed einde heeft
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Suzanne Collins (de schrijfster) beschouwt het zelf als een afgerond geheel. En dat is het natuurlijk ook, als je het gelezen hebt. Dus meer delen zijn niet te verwachten.

Als je zelf goede ideeën hebt over hoe het verder zou moeten gaan, kun je natuurlijk altijd fanfic gaan schrijven. Of kijk eens wat een ander allemaal al bedacht heeft aan vervolgen, er zitten vaak hele leuke dingen bij!