Hoeveel kinderen heeft Simone van der Vlugt?

Ik moet het weten voor morgen voor mijn mondeling nederlands maar op sommige sites staat er dat ze 2 kinderen heeft maar weer op andere sites wordt er gezegd dat ze er 3 heeft dus kan iemand mij heel even helpen met hoeveel kinderen ze heeft?
Alsvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.5K

Antwoorden (3)

Simone van der Vlugt is getrouwd en heeft drie kinderen.

Die andere sites lopen waarschijnlijk een kind achter.

Toegevoegd na 1 minuut:
Nee, ik ga toch voor 2 kinderen gezien deze site: http://www.simonevandervlugt.nl/informatie/biografie/

Die lijkt me betrouwbaarder dan de wikipedia van hierboven!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In een interview wat met jaar gehouden is in januari 2012 wordt verteld dat zij: 45 jaar is, moeder van twee tienerkinderen en ook nog gelukkig getrouwd.

Wat in wikipedia staat is dus lang niet altijd correct!

Toegevoegd na 1 minuut:
met jaar = met haar

Toegevoegd na 3 minuten:
Ze heten Friso en Esmee, en houden helemaal niet van lezen!
Amadea
12 jaar geleden
Op een mondeling kun je het beste zeggen: de ene bron geeft aan dat ze 2 kinderen heeft maar de andere weer dat ze 3 kinderen heeft.

Als ze allemaal hetzelfde zouden zeggen, dan kan je wellicht dat voor juist aannemen, maar als er een iets anders zegt, dat weet je helemaal niets zeker. De benatwoorder die een konklusie trok over Wiki is voorbarig en incorrect.