hoe begin ik een goede inleiding voor mijn autobiografie?

Voor Nederlands moet ik een autobiografie schrijven die een inleiding moet bevatten, maar hoe begin ik een goede inleiding?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
6.2K

Het beste antwoord

Misschien iets in geest van:
'Over jezelf schrijven of spreken is niet altijd makkelijk, zeker als je het open en eerlijk wilt doen. Maar in de volgende autobiografie ga ik het in elk geval proberen.'
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ikkuh. Op een warme lentedag in 1989 geboren te Eelde. Maar wie is ikkuh? Op die vraag ga ik in dit werkstuk een antwoord geven.
Lees, en huiver.