weet iemand hoe dit boek met het hoofdstuk "ontwikkeling van het beeldend vermogen" heet?

Ik schrijf net mijn CWS en heb van een vorig studiejaar een gekopieerde stukje over de tekenontwikkeling van een kind gevonden. Ik wil het nu als bron gebruiken maar kan ik nergens vinden hoe dit boek heet.

Het ziet er als volgt uit:

Het is volgens mij hoofdstuk 4 "ontwikkeling van het beeldend vermogen" is opgedeeld in de volgende hoofdstukken:

4.1 Introductie
4.2 Hoe gaat het met tekenen en handvaardigheid?
Dank u goed!
4.3 Fasen en leeftijden
4.4 Krabbelperiode (1,8-4,0 jaar)
4.5 periode van de gecodeerde werkelijkheid (4,0-9,4 jaar)
4.6Periode van de zichtbare werkelijkheid (9,4-15 jaar)
4.7Volkomen zelfstandigheid

de "voorkant" van hoofdstuk 4 is parsen op de rechte helft en op de linke helft zijn twee door een kind getekende bloemen te zien. weet iemand wie de schrijver van dit boek is? hoe het heet? en wie de uitgeverij is?

Dank jullie voor de help!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Misschien betreft het "Laat maar zien : een didactische handleiding voor beeldend onderwijs" van Jos van Onna en Anky Jacobse. Uitgave van Wolters-Noordhoff in Groningen. ISBN 978-90-01-70233-5. Het is een didactische handleiding voor leerkrachten in het basisonderwijs, 348 pagina's dik.
Amadea