Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

weet iemand hoe dit boek met het hoofdstuk "ontwikkeling van het beeldend vermogen" heet?

Ik schrijf net mijn CWS en heb van een vorig studiejaar een gekopieerde stukje over de tekenontwikkeling van een kind gevonden. Ik wil het nu als bron gebruiken maar kan ik nergens vinden hoe dit boek heet.

Het ziet er als volgt uit:

Het is volgens mij hoofdstuk 4 "ontwikkeling van het beeldend vermogen" is opgedeeld in de volgende hoofdstukken:

4.1 Introductie
4.2 Hoe gaat het met tekenen en handvaardigheid?
Dank u goed!
4.3 Fasen en leeftijden
4.4 Krabbelperiode (1,8-4,0 jaar)
4.5 periode van de gecodeerde werkelijkheid (4,0-9,4 jaar)
4.6Periode van de zichtbare werkelijkheid (9,4-15 jaar)
4.7Volkomen zelfstandigheid

de "voorkant" van hoofdstuk 4 is parsen op de rechte helft en op de linke helft zijn twee door een kind getekende bloemen te zien. weet iemand wie de schrijver van dit boek is? hoe het heet? en wie de uitgeverij is?

Dank jullie voor de help!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
664

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Misschien betreft het "Laat maar zien : een didactische handleiding voor beeldend onderwijs" van Jos van Onna en Anky Jacobse. Uitgave van Wolters-Noordhoff in Groningen. ISBN 978-90-01-70233-5. Het is een didactische handleiding voor leerkrachten in het basisonderwijs, 348 pagina's dik.
(Lees meer...)
Amadea
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding