Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke werken van Thomas Clayton Wolfe zijn in het Nederlands verkrijgbaar?

Toegevoegd na 11 uur:
Op de verhalen in de nieuwe Tirade na.
http://www.literairnederland.nl/2011/10/26/nieuwe-tirade-is-uit/

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
866
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of zijn boeken nog worden gepubliceerd in Nederland of elders weet ik niet (denk het haast niet) maar in de bibliotheek kun je wel boeken van hem vinden. Ik weet niet waar je woont, maar de Arnhemse bieb heeft deze titels op voorraad: The autobiography of an American novelist Beyond love and loyalty: the leters of Thomas Wolfe and Elizabeth Nowell The complete short stories The hills beyond Look homeward angel: the story of the buried life My other loneliness: letters of Thomas Wolfe and Alice Bernstein Of time and the river: a legend of man's hunger in his youth The selected letters of Thomas Wolfe Toegevoegd na 45 seconden:
Oh, sorry, ik zie nu dat je vraagt naar Nederlandse vertalingen. Die heb ik in ieder geval niet kunnen vinden. Misschien in antiquariaten?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

"Het leven schroeit" en "Van tijd en stroom". Beide verschenen bij uitgeverij Servire in 1935. Vertaald door J.P. Maschmeijer-Buekers. (Dat zijn de vertalingen van "Look homeward, angel : a story of the buried life" en "Of time and the river".
(Lees meer...)
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh , dank
Ik ga die onmiddellijk zoeken .
Look Homeward ....die wil ik.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://books.google.be/books/about/Het_leven_schroeit.html?id=C26bSgAACAAJ&redir_esc=y
heb al iets....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1935? Nou, goed zoeken dan maar.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding