hoe het dit boek van Wim Hof, ook bekent als "Iceman"?

ik ben opzoek naar het "instructie" boek waarin wim hof uitlecht hoe je zijn technieken onder kontrolle kan krijgen.
zoals hoe je zijn ademhalingstechnieken doet en waneer en hoe je deze moet toepassen.

ik weet alleen niet welk van zijn boeken dat is omdat hij er meer als 1 geschreven heeft.

het gaat mij hierbij ook om de sport prestatie en immuunsysteem verbeterende technieken en niet alleen het kou weertaan gedeelte.

alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Ik denk dat je "Becoming the Iceman" bedoelt, en die is op de onderstaande site te bestellen.

Toegevoegd na 7 minuten:
Is wel in het engels.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt, dit is inderdaad het boek dat ik zoek.
en dat het in het engels is is geen probleem, het is bijna mijn tweede moedertaal.

Andere antwoorden (1)

Ik denk dat je het boek "de top bereiken is je angst overwinnen" bedoelt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik kon niet veel vinden over dit boek op het internet.
weet iemand hier mischien meer over? want tot nu toe lijkt het meer op een boek over (zoals de titel al zecht) over het overwinnen van angsten en daarmee beter worden, maar het zijn niet de angsten waar ik meer over wil weten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat komt wel veel op hetzelfde neer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hij heeft andere technieken dan alleen angst overwinnen.
het komt dus niet op hetzelfde neer want ik wil die andere technieken weten en niet die van angst.