Tot welke stroming behoren de werken van Willem Frederik Hermans?

Als ik op google kijk vindt ik zowel romantiek als Bellettrie (al heb ik geen idee wat dat inhoud).

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.3K

Antwoorden (1)

Bellettrie zijn romans, korte verhalen, sf en dat soort boeken. Het zijn dus boeken die zijn ontsproten uit de fantasie.

Toegevoegd na 7 minuten:
Overal op internet staat dat W. F. Hermans niet in te delen is bij een bepaalde stroming maar misschien heb je hier wat aan.
http://www.willemfrederikhermans.nl/biografie.php