Waar kan ik zo'n soortgelijke bookclip kopen??

Ben op zoek naar een bookclip zoals als op deze site vermeld staat:
http://www.flipklip.com/flipklip.html

Deze hoeft alleen niet zo duur te zijn.
Ken je een webshop die deze goedkoop verkoopt of een winkel in Tilburg die deze heeft??
Suggesties om een bookclip zelf te maken zijn natuurlijk ook van harte welkom.

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Volgens mij heb ik zoiets een keer bij de Bruna gezien. In de vorm van een poppetje