weet iemand hoe dit kinderboek heet?

het gaat over een meisje, dat thuis de poppen heeft en dan moet er één naar de poppendokter, dit kan ook om een beer gaan
het is een boek met op elke bladzijde een grote tekening met een klein beetje tekst.
denk aan een boekje met iets van 10 bladzijde.

alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Dokter Pijpekop, de poppendokter

Misschien?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Bedoel je "Floortje gaat naar de dokter"? Ze stuurt haar beer.
Plaatje bij antwoord
12 jaar geleden
Misschien bedoel je: Katrijntje wordt opgeknapt / door Mariette ; illustraties zijn hoogstwaarschijnlijk van Freddy Langeler. [14] p. ; 15×20 cm
Pop Jetje ziet er heel vuil uit omdat ze door Klaartje vaak vergeten wordt in de zandbak. De poppen proberen haar te helpen. Jetje wordt gewassen en naar een kabouter-poppendokter gebracht. Die maakt haar, geholpen door elfjes, heel mooi. Dan krijgt ze ook nog mooie nieuwe kleren. Klaartje is nu zo blij met haar!
Amadea