Is er iets te koop, of te maken waarmee een boek open blijft liggen ?

Ik wil gewoon relaxed een boek kunnen lezen aan tafel, maar het valt telkens dicht, als ik het loslaat.
Heb er al wasknijpers op gezet, maar die zijn niet zwaar genoeg.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zou ik ook wel eens willen weten.

Het beste antwoord

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit zou best wel eens handig kunnen zijn, inderdaad. +

Andere antwoorden (4)

Ik gebruik wel eens zo'n grote haarklem. Werkt bij mij prima! :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is wel net zoiets als wasknijpers. Meer dan 100 pagina's kun je er dan niet goed mee vasthouden. En ook niet zwaar genoeg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan een héél stuk meer hebben dan een wasknijper :) En voor mij voldoet het, ook met een dik boek. Ik doe alleen altijd maar één kant van het boek, en dan houd ik de andere kant met een hand vast.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mja, wieweet. Heb die dingen alleen niet in huis als man zijnde.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Krijg je dan geen deukjes in de bladzijden van de punten van de klem of valt dat wel mee?
Of zie ik het verkeerd voor me hoe je 'm gebruikt?
De Gimble book holder:
http://www.gimbleuk.com/

the Book Wiz:
http://nl.visit-it.com/men/news/de_book_wiz/3506

Of gewoon 2 papierklemmen aan de bovenkant.

http://www.papierklem.nl/webshop/papierklemmen.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die eerste twee vind ik hartstikke gaaf: +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Leg eens uit hoe dat dan werkt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is niet waar de vraagsteller op doelt. Zo'n ding doe je geloof ik om een vinger heen, zodat het boek gemakkelijk open blijft als je het met één hand vasthoudt. De vraagsteller is op zoek naar iets om handsfree te lezen.
Amadea
12 jaar geleden
Gezien het woord 'thumb' = duim dacht ik al zoiets...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is inderdaad niet voor handsfree:
http://www.thumbthing.com/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh, wat stom, jullie hebben helemaal gelijk...
Muziekstandaard?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Nee, daar krijg je geen boek tussen geklemd. Dat is echt alleen voor bladmuziek geschikt.