er zijn meerdere sites waar je de handpop en boekjes van kikker kunt bestellen
er zijn ook kleine vingerpoppetjes

Toegevoegd na 1 minuut:
http://www.spelendwijzer.nl/shop/Koffertje-Rik-de-Kikker-van-Bonte-Beesten-Bende-p-336.html
of bedoel je deze?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Je kunt de kikker los kopen.
Kun je o.a. gebruiken bij "Kikker en het vogeltje" van Max Velthuijs, te koop op dezelfde website.
14 jaar geleden
Dit soort boekjes heb ik gezien bij boekhandel ; De Slegte
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het boekje met de kikker hebben we niet ,maar wel met een hondje en een mol.
hier komen de isbn nr's
90 59640136 (hondje)
90 77 01212 5 (mol)