Hoi, ik heb het boek: 'dat heb ik weer deel 3 ' gekregen maar ik heb deel 2 nog niet gelezen, kan iemand mij vertellen waar deel 2 over gaat ?

De titel is dus DAT HEB IK WEER ! van Carry slee

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

puck heeft een probleem met haar moeder en britt denkt dat dave met een ander gaat puck richt een band op crazy ontbijtkoek waar britt de manager van is en britt zit bij een modellen bureau suc6 met deel 3. echt een leuke serie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Een tip : ga naar google en typ boekverslag dat heb ik weer deel 2 Carry Slee (zoiets dergelijks en voilla je kan het lezen en je weet waar het over gaat.