Hoe kan ik de antwoorden van opdrachten uit een boek vinden?

Een engels (amerikaans?) boek, ik ben het voor mijzelf aan het doornemen. Maar er staan verschillende opdrachten in en ik ben ze leuk aan het maken, maar eigenlijk vind ik het ook best interessant om te kijken of ik het wel goed heb! Ik heb de titel op google ingetikt, samen met iets als 'answers' en soortgelijke woorden, maar ik vind niets. Iemand suggesties?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
3.3K

Het beste antwoord

Als je vertelt om welk boek het gaat, kan ik maandag (als ik tijd heb, het is razend druk) even kijken in de diverse databases die ik op mijn werk gebruik. Daar zitten verschillende bij die voor consumenten niet toegankelijk zijn.

Een isbn helpt me daarbij het beste op weg.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Heb je bij Google Books gekeken of je boek er in staat
Meestal staan daar als er een antwoordenboek van bestaat dat daar ook vermeld
Of bij de uitgeverij van het betreffende boek op de website
Of een eventuele handleiding
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
op de website van de uitgever
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vaak, om een extra cent uit de zak van studenten te slaan, geven Amerikaanse uitgevers een extra boekje uit met antwoorden op de opgaven. Ik ben bang dat je hiermee te maken hebt. Kleine investering. Anders kan het zijn dat een klasgenoot dit boek heeft (als het bestaat).

Anders kan je natuurlijk nog altijd vragen aan de docent tijdens instructie of je antwoord wel goed is. Daar zijn ze toch voor?