Britt, Echte Meisjes in de Jungle: Ze refereert aan een boek over Suriname. Welk boek is dit?

Die oh zo schattige meid met permanente mistflarden tussen haar oren beweert in een boek gelezen te hebben dat er mensen zijn die al fietsend stroom voor je opwekken om je spullen op te laden en dat er koppensnellers in Suriname zijn...
Deze "belangwekkende informatie" beweert ze in een boek gelezen te hebben. Iemand enig idee welk boek?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Mensen die hun argument kracht bij willen zetten maar eigenlijk geen idee hebben waar ze over praten gebruiken graag de volgende zin : ''Ja, echt waar dat heb ik in een boek gelezen.''

Ze zitten in de rimboe en er is geen bibliotheek in de buurt, kortom er is geen enkele manier om te controleren of ze de waarheid spreekt.

Maar ik kan je vertellen dat dit boek niet bestaat!