Welke boeken raad je iemand aan die van Thrillers houdt?

Ik lees bijvoorbeeld: Kathy Reichs, Karen Slaughter, Tess Gerritsen, Mo Hayder.....

Ben benieuwd

Toegevoegd na 14 minuten:
Oh ja, preston and child....Sorry. Die heb ik ook allemaal al gelezen

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
3.6K

Het beste antwoord

Als bibliothecaris attendeer ik de klanten graag op onderstaande website. Kijk ook eens bij de Crimelinks.

(td)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (14)

Heerlijke vraag! Ga eens iets van Harlan Coben lezen- misschien niet echt iets wat je van een thriller gewend bent, maar wel heeeeel spannend :-D
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
John Grisham.........
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De boeken van het schrijversduo Douglas Preston & Lincoln Child
Mijn favorieten:
De vloek van het oerwoud
De onderwereld
En de pendergast trilogie (Hellevuur, Dans des Doods en het Dodenboek)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"Speeltje" van Bernauw en Didelez
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
James Patterson
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet niet of je ook van Nederlandse schrijvers houdt maar ik lees graag de boeken van:
-Saskia Noort
-Simone van der Vlugt
-Esther Verhoef
-Marion Pauw
-René Appel
-Tess Franke
-Jan en Sanne Terlouw
Echte aanraders, stuk voor stuk... Bijna allemaal van dezelfde uitgever; ANTHOS.
Neem eens een kijkje op de site!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kan je de boeken van het duo Nicci French aanbevelen, maar smaken verschillen natuurlijk;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dean koontz de beste thrillerschrijvervan dit moment met titels als wintermaan ,het motel van de angst etc. beter zelfs als stephen king.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Elizabeth George, Nicci French
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn eigen boek: verbonden verleden van Martin Pampiermole (ff googlen)

Nee, niet om op te scheppen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alle boeken van Michael Robotham. In een woord: geweldig!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dean Koontz schrijft hele spannende thrillers en er zit altijd een boodschap in verweven,iets om over na te denken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De trilogie van Stieg Larson heb ik in één adem uitgelezen. Een aanrader!