Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat kan hierop door geschreven worden?

Ik heb nu een goed stukje voor mijn verhaal, maar kan er niet op verder schrijven, ik kan alleen maar domme dingen bedenken.

Kan iemand mij tips geven, over wat ik hier verder zou kunnen schrijven..
............................................................................

Een dreun weergalmde door de kamer. Kasten schudden op hun grondvesten, waarna ze omvielen en in het niets verdwenen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
614
KennisDelen
13 jaar geleden
Waar wil je met het verhaal naar toe?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is gewoon een verhaal voor school. Niks belangrijkers verder. Ik werd gevraagd om iets te schrijven.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je bent schrijver of je bent het niet. Ga door waar je gebleven bent, het begin (klinkt) goed. Het is duidelijk een spookverhaal. Laat je fantasie de vrije loop en schrijf alles op wat je bedenkt. Je kan het later altijd veranderen.
Het door een ander laten bedenken is wel makkelijk maar geeft zeker geen voldoening als je verhaal klaar is.
O ja, nog wat. Als je verhaal een succes zou worden, dan komt de claim van je mede schrijver vanzelf om de hoek kijken. Google maar eens op intellectueel eigendom dan weet je precies waar het over gaat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Het is zo toch ook wel mooi? Opzich hoeft er niks meer bij als het een gedicht is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik werd wakker en het was geen droom. Midden in mijn kamer was de grond verdwenen en mijn bed stond nog met drie poten veilig en één poot hing al boven het gat dat door een gigantische aardverzakking was veroorzaakt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het werd er wel lekker leeg van. Toen ik me dat realiseerde, kwam er een ontspanning. Die kasten vond ik toch al lang niet meer mooi.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Toen ik 's ochtends ontwaakte drong het langzaam tot me door. Het was slechts een nare droom geweest. Billy stond te glimmen in het fluwelen ochtendlicht. Het herfstlicht dat, ragfijn gefilterd door mijn xenos-bamboe-zonwering, een goudgele glans op mijn boekenkast wierp.
Plots voelde ik beweging onder mijn bed!...o, o, dacht ik, als dat maar niet....!, als dat maar niet.....!

Toegevoegd na 2 minuten:
ik ben vooralsnog niet van plan iets te gaan claimen, een kleine voetnoot volstaat
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding