Wat kan ik hier op verder schrijven? (zie uitleg)

Een hevige hoofdpijn nam bezit van hem. nog even stond hij te wankelen op zijn benen. waarna het zweet hem uitbrak, langzaam trok alle spierkracht uit hem weg en zakte hij bewusteloos in elkaar.
.............................................................................

Het lukt me niet om te beschrijven hoe hij uit bewusteloosheid komt :(

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
déjà vu: hebben we dezelfde vraag niet máánden geleden wel eens gehad? Het fragment komt me in ieder geval erg bekend voor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
misschien is het een writersblock van een paar maanden ;)

Het beste antwoord

Ik denk aan zoiets:

"Áràghòns handen schoten naar zijn ogen om zich tegen een fel wit licht te beschermen, langzaam opende hij zijn ogen en wreef erin, om het vocht eruit te vegen .Toen hij aan het felle licht gewend was merkte hij dat hij op een harde oncomfortabele houtenplank lag. Langzaam ging hij recht opzitten"

Al hebben de mensen die hier vijf maanden geleden antwoord op hebben gegeven, nog wat suggesties gedaan om dit stukje te verbeteren.

Welkom terug!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oke, ik ben inderdaad familie van hem.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ach nee he, niet weer familie van hem ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nouja, niet echt familie opzich, laten we zegen familie via een zij weg. het is meer sowiest als schoonfamilie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wow, JIJ bent alert !!
Dikke punt voor de eigen woorden van de schrijver (of plagieerder).

Andere antwoorden (6)

Geroezemoes in de achtergrond van zijn hoofd. 'Gaat alles goed"..? Een paar tikken op zijn wang. Langzaam komt de realiteit in zijn hoofd op. Zijn ogen openend beseft hij dat hij op de grond ligt.
Wat is er gebeurd?
Je bent flauw gevallen. Blijf nog even rustig op de grond zitten. Vooral niet te snel opstaan' hoort hij zijn vriebndin zeggen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Na een tijdje kwam hij bij, helemaal verkleumt want het vroor dat het kraakte.
Hij hoorde dat iemand aan het bellen was en om een ziekenauto vroeg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ligt er een beetje aan welke kant je op wil!

Ziekenhuis?
Ontvoering?
Vreemde omgeving?
Of Bekende omgeving?
Droomstaat?

Je kan namelijk alle kanten op....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lichtflitsen... vaag het geluid van stemmen... "bloeddruk ok" ... bloeddruk ok? wat ... "blijf liggen meneer, u bent flauwgevallen" ... flauwgevallen? ... stukje bij beetje komen er flarden terug... *flarden van de reden tot bewusteloos, hier invullen* Liesje.. de auto... ze bewoog niet... hoofdpijn ... zwart... schaaldieren... flesje... vergiftigd, waarom... ik noem maar wat op hier, ik ken de reden tot bewusteloos vallen niet natuurlijk ... :p
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Langzaam kwam hij bij zinnen, hij bleek zich in een zeer lange tunnel te bevinden, aan wiens eind licht gloorde.
Hij dacht, ik ben nu op weg naar de hemel! Maar uit dat idee, werd hij ruw gewekt, toen hij plotseling een hevige schok voelde en een welgemeend GVD hoorde! Meteen daarop hoorde hij iemand roepen: Sufferd kijk nou uit,waar je rijdt met die brancard. Als hij beschadigd is, zul je het zelf moeten betalen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hallo Moolkees, Ik ben heeeel benieuwd naar het commentaar op je Avatar, ik heb de nodige al gehad.
Terwijl ik alleen protesteer tegen de reclame en niet tegen de vragenstellers.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
GVD staat dan voor: Goeie Vraag Dan ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@ Steketee, nou nee, nietbepaald!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gatverdarrie
rose
13 jaar geleden
Een tunnel WIENS (???) eind?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wier? Ach, Rose als je ligt te creperen,let je niet zo op je taalgebruik,toch? Maar eerlijk,ik heb geen idee!
rose
13 jaar geleden
Ik zou hier welks invullen.
Hij kwam langzaam bij door het schelle gepiep van een achteruit rijdende vrachtwagen/het automatisch sluiten van een treindeur/van een mobiele telefoon/van het alarm van een winkelpoortje/ van een brandalarm/van de rat waar hij bovenop lag/ kortom doordat zijn hevige hoofdpijn nog was toegenomen.