Hamtaro

(Tottoko Hamutarō)

Doelgroep Kodomo
Genre Komedie

Originele uitzending
7 juli 2000 – 31 maart 2006
Afleveringen 296

Toegevoegd na 8 minuten:
de regie was in handen van Osamu Nabeshima
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat is 'kodomo'?
Is dat wel nederlands?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
Ga naar: navigatie, zoeken Kodomo (子供向け漫画, Kodomo) is een Japans woord dat gebruikt wordt als genrenaam voor een manga of anime welke speciaal gericht is op (jonge) kinderen. Werken binnen dit genre bevatten vaak verhalen met een sterke moraal. De afleveringen van anime binnen dit genre bevatten vaak op zichzelf staande verhalen, die geen lang geheel vormen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Thanks!
+
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de bedenker van veel anime/manga is Fujiko F. Fujio
helaas overleed deze bijzondere man aan leverkanker
in 1996.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
veel van deze series worden door diverse mensen bedacht en vormgegeven in Japan, eigenlijk is daardoor niet echt één persoon aan te wijzen wie het karakter Hamtaro bedacht. kan heel goed een bedenksel zijn van
twee of meer figuren zoals Fujiko F. Fujio.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goh, heel erg bedankt!