Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als je in een boek een jongen laat transformeren naar een draak, is het dan niet beter de draak een andere naam te geven?

Ik zag op deze site, enkele vragen staan over een boek waarin een jongen transformeert naar draak. Nu was het bij mij niet erg duidelijk wanneer de jongen was getransformeerd.

Is het dan niet juist een idee om de draak een andere meer bij de draak passende naam te geven?
------------------------------------------------------

En aub niet antwoorden vanaf de schrijver, maar vanuit het punt van de lezer :)

Toegevoegd na 2 minuten:
Graag beantwoorden met argumenten en niet alleen met nee of ja, daar heb ik namelijk niet zoveel aan.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
866

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Lijkt mij niet. Hoewel de fysieke vorm van het individue verandert van mens naar draak, verandert het innerlijk waarschijnlijk niet. De meeste transformaties worden als fysieke transformatie gebruikt, maar krijgt de nieuwe vorm verder wel karaktereigenschappen van de eerste vorm. Dus is en blijft het effectief toch de jongen, maar met draken uiterlijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ja, een draak die Keesje heet kan wel een draak van een jongen zijn maar als draak is hij toch minder overtuigend.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lijkt mij wil, maar dan wel een naam die lijkt op de naam van de jongen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tenzij het twee verschillende karakters zijn, waarin snel tussen de jongen en de draak gewisseld wordt zou ik ze liever dezelfde naam zien hebben. Dit is namelijk minder verwarrend.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zelfde naam wordt aangehouden met toevoeging dragon form.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding