Ik zoek de titel van het volgende boek, zie uitleg

Het gaat over een man die tijdens zijn vrijgezellenfeest word opgesloten in een doodskist, uiteindelijk blijkt zijn verloofde hier achter te zitten

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Doodsimpel / Peter James. Vert. van: Dead simple. - London [etc.] : Macmillan, 2005. ISBN 978-90-261-2819-6.
Het begint als een grap op een vrijgezellenavond: vier vrienden begraven de aanstaande, dronken bruidegom Michael in een doodskist in het bos, met een fles whisky en een walkietalkie. Na een paar uur zullen ze hem bevrijden, maar het bezopen viertal krijgt een dodelijk auto-ongeluk en niemand weet waar Michael is. Zijn beeldschone bruid Ashley is ontroostbaar; zijn beste vriend en zakenpartner Mark, die wegens vliegtuigvertraging niet op de vrijgezellenavond was, weet van niets. Hoofdinspecteur-rechercheur Roy Grace, zelf gepijnigd door de verdwijning jaren geleden van zijn vrouw, bijt zich vast in deze zaak en ontdekt gaandeweg wat er aan de hand is, maar de tijd dringt.
Amadea
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Doodsimpel van Peter James
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jij ook +