Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik subsidies krijgen voor een fotoboek dat ik wil maken en hoe?

Ik wil graag een cultureel interessant fotoboek maken, en ik vroeg me af of het mogelijk was hiervoor subsidies aan te vragen, om zo dit boek mogelijk te maken (omdat er veel tijd en moeite inkruipt, en dit niet meteen iets opbrengt). Weet iemand bij wie ik hiervoor terecht kan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Je kunt bij de gemeente informeren, zij gaan over dit soort subsidies.

Maar ik geef je niet veel kans, subsidie op cultuur gaat er bijna helemaal af in dit kabinet en voorwaarden om het wel te krijgen zijn dermate streng dat een fotoboek er waarschijnlijk niet aan kan voldoen.

Maar niet geschoten is altijd mis.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Subsidies voor prive personen zijn niet mogelijk voor dit soort activiteiten.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Het boek moet echt bijzonder zijn wil het in aanmerking kunnen komen voor subsidie. Dus een aanwinst voor Nederland.

Er zijn vaak ook verschillende fondsen waar je subsidie kunt aanvragen.
Het ligt er een beetje aan waar het boek over gaat.
Als je meer informatie geeft, kunnen we wellicht gerichte tips geven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In het FondsenBoek staat informatie over zo’n 700 fondsen. Afhankelijk van uw project kunt u bij deze fondsen een aanvraag indienen.
Ook vindt u in de inleiding van het FondsenBoek enige informatie over het -rechtstreeks- benaderen van vermogensfondsen en wat hier zoal bij komt kijken.
Het boek is te leen of in te zien bij (grotere) openbare bibliotheken.

(td)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding