Weet iemand misschien een paar (echte mooie) boeken voor Nederlands (Literatuurlijst middel bareschool) met als thema romantiek (als in gevoel)?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (5)

De Passievrucht
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De kleine blonde dood
Prachtboek! Maar niet altijd gezellig om te lezen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Turks Fruit van Jan Wolkers
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
'Ik ook van jou' van Ronald Giphart (1965). Dat is een van de mooiste liefdesromans van de laatste jaren. Een helder, schitterend geschreven boek, vol hartstocht en vriendschap.
Bronnen:
Amadea
13 jaar geleden
"Paradiso" van Kees van Beijnum
"De thuiskomst" van Anna Enquist
"Een schitterend gebrek" van Arthur Japin