Ik wil voor 20:45 informatie over de schrijver Trent Stewart, anders raak ik mijn computer kwijt! Weet iemand informatie?

Mijn vader had gezegd dat als ik niet voor kwart voor negen informatie had, hij mijn computer af zou pakken, en mijn vader kennende, ook niet meer teruggeven.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

had je dit echt niet zelf kunnen googlen?
of is het eigenlijk een weddenschap: Hoeveel mensen krijg ik voor 20.45 aan het werk
anneliez
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Trent Stewart volgde een workshop Schrijven en schreef zijn eerste roman voor volwassenen. Zijn tweede roman was een kinderboek en kreeg de titel De geheime missie van het Benedict Genootschap mee. Het idee voor het boek kwam in de vorm van een schaakraadsel, dat hij op weg naar een restaurant bedacht. Tegen de tijd dat hij daadwerkelijk het restaurant binnenstapte wist hij dat het thuishoorde in een kinderboek. Zo begon hij dus niet veel later aan het schrijven van zijn eerste kinderboek...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.boekreviews.nl/auteurs/trent-stewart/

http://nl.wikipedia.org/wiki/Trenton_Lee_Stewart

Toegevoegd na 1 minuut:
Hij is geboren in 1970 en is getrouwd en heeft twee zoons.
Hij is een kinderboekenschrijver.
Hij woont in Little Rock, Arkansas.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met op het allerlaatste moment aan je huiswerk beginnen ook niet. Als je het niet redt, heeft niemand hier schuld aan buiten jijzelf. Je zult ook moeten leren je tijd beter in te plannen.
Trent Stewart deed mee aan een workshop schrijven en schreef zijn eerste boek voor volwassenen. Zijn tweede boek was een kinderboek genaamd : De geheime missie van het Benedict Genootschap.
De schrijver schrijft vooral boeken waarin vriendschap in voorkomt, hij beschrijft ook de gevoelens en wat ze denken. Zoals in dit boek daarom vind ik het ook zo leuk
Meer op bijgevoegde link
13 jaar geleden
Trent Stewart hield van schrijven.

Hieronder een interview vanuit Rolling Stone magazine.

IV: Hallo Trent Stewart
TS: Hallo IV

IV: Wat is je lievelingsdier
TS: Moeilijk te zeggen, ik vind konijnen wel leuk

IV: Juist ja, en je lievelingseten?
TS: Pannekoeken met spek

IV: Warempel, de mijne ook
TS: (even stil)

IV: Moving on, stel nou dat je eens dood ging, hoe zou je dan willen sterven
TS: In de armen van benedictus

IV: Wie is dat?
TS: (even stil)

IV: Afijn, ik vroeg niet waar, ik vroeg hoe...
TS: Mag ik misschien even gebruik van het toilet maken?

IV: Uiteraard
TS: (op het toilet)

IV: Pomtiedom
TS: (op het toilet)

IV: Pomtiedom
TS: (op het toilet)

IV: Trent Stewart?
TS: Ja?

IV: Nee, niets
TS: (op het toilet)

Voor het volledige interview moet je even naar website gaan. www.rollingstonemagazine.com
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
't Is toch wat he...
Hoe dan ook, omdat ik niet op mijn geweten wil hebben dat jij je computer kwijt raakt omdat wij niet zouden willen helpen:

http://www.lmgtfy.com/?q=%22Trent+Stewart%22
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit antwoord heb je duidelijk afgekeken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoezo met grappen kom je er niet... duidelijke link naar heel veel sites over Stewart.
(en anders doe je toch gewoon je huiswerk lekker zelf, zoals wij dat vroeger ook moesten). En ja SNE: iemand was ooit zo vriendelijk me uit te leggen hoe dat werkt... Gebruik het regelmatig op het werk :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@SNE: Oh shit, ik zie nu pas wat je bedoelt, ik had je antwoord nog niet zien staan (was nog even aan het opzoeken waar dat LMGTFY ook alweer stond).
Alsnog een plusje van mij voor jouw antwoord.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar hebben ze zo'n term voor; lol.