Wie kent de tekenaar Marius Jansen, geboren in Arnhem, 1945 of '46? Buro AD-Ede gaf begin jaren '80 ansichten van hem uit. Alle informatie is welkom.

Ik verzamel deze kaarten, stads- en dorpsgezichten, maar kan hem op internet niet vinden. Informatie over Buro Ad, later gevestigd in Amersfoort is ook welkom.

Toegevoegd na 6 dagen:
Ik weet niet hoe ik op een antwoord moet reageren, maar het gaat zeker niet om Marius Janssen (1885-1957).

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

denk dat het gaat om marius johannes janssen
4 juli 1885-11 december 1957.
hij heeft getekend eusebiuskerk arnhem en verschillende plaatsen in het land.
neem gerust contact op.