waar kan ik een plaatje van dit schilderij vinden?

mijn vader dacht dat het een mondriaan was, het was een schilderij met een diagonale streep. in de onderste helft is er ook een streep getrokken(zie voorbeeld). hij was voor een paar miljoen verkocht.

Toegevoegd na 9 uur:
o, mijn vader zegt net dat het helemaal zwart was en de 2 lijnen waren rood

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon een stukkie trapleuning ergens buiten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gewoon et paint 2 lijnen trekken. maar ik kan veel beter ik ben nu zelf bezig met een schilderij. ik zocht eens voor een idee. maar ik ben nu bezig met een papegaai in het ooerwoud.
Annswers
13 jaar geleden
Was het origineel een schilderij of een tekening?

Antwoorden (4)

Als je niet zeker weet of het een Mondriaan is (ik zou persoonlijk zeggen van niet, omdat de compositie niet echt aandoet als een Mondriaan voor mijn gevoel) en je ook niet weet hoe heet is het heel moeilijk te vinden. Waarvoor moet je het weten? Misschien heb je iets aan de website kunstkijker.org?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedoel je soms deze:

van Mondriaan. 45 graden.

Toegevoegd na 10 minuten:
Of deze van Theo van Doesburg. (foto 2)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is het deze?
Plaatje bij antwoord
13 jaar geleden
Hopelijk is het idd een Mondriaan, dan kan je het nog wel ergens online vinden. Als het een minder bekende schilder is denk ik niet dat je het snel zult vinden ergens =( (maar zoals jij het beschrijft kan je het miss gewoon zelf na maken thuis :p Dat is nog sneller ook ^^)