Waar zou ik een HOUTEN sieraad (hanger) kunnen laten maken?

Ik ben al lang op zoek naar een houten Keltisch kruis hanger. Welke een hele speciale en spirituele betekenis voor me heeft.
Maar helaas kan ik dit nergens vinden.

Hij mag helemaal geen enkel stukje metaal bevatten en het zou erg mooi zijn als hij ook met graveersel is uitgerust. Het is dus voor een hanger, dus erg klein.

Iets naar het voorbeeld van de afbeelding.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe kun je zeggen dat het een 'hele speciale en spirituele betekenis' voor je heeft als je net nog niet wist wat de betekenis was?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat ik in het verleden een visioen heb gehad. Dit symbool is in metalen vorm in mijn lichaam geweest (symbolisch), een kado van mijn moeder.
Ook voel ik een hele diepe aantrekkingskracht tot die tijd en plaats.
Ik heb een overgevoeligheid voor metalen, en hout is mijn element. Maar dit is allemaal erg spiritueel. Vandaar de wens voor een hanger en meer uitleg over de betekenis en diepgang.

Het beste antwoord

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je, ik heb hem een mailtje gestuurd, of hij het kan en wat het me zou kosten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben benieuwd, het zal wel niet goedkoop zijn maar dan heb je wel een unica.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik laat het hier wel weten. Ik heb er zo wel 50 euro voor over. Als het duurder is, moet ik er echt over gaan nadenken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oeps ik denk dat € 50.00 niet haalbaar is maar wie weet valt het mee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk inderdaad dat €50,- laag ingeschat is. Mocht dit nu inderdaad niet lukken dan moet je eens gaan kijken op braderieën en/of oude ambachten markten, daar zitten vaak (oudere) mensen die uit hobby houtsnijden en wellicht vragen zij lagere prijzen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dus die diepe aantrekkingskracht,mag de 50 euro niet te boven gaan? Of stond dat in het visioen ? Beetje hypocriet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tjonge jonge, ik mag hier zelfs niet een getal in mijn hoofd hebben of het wordt alweer afgekraakt. Ik heb gewoon geen idee. Kennelijk was het niet realistisch.
Ik wacht het antwoord op mijn mail wel af. Dan weet ik tenminste zeker wat het gaat kosten. Ik vind de opmerking over hypocriet misplaatst. Jij kent mijn portefeuille niet.
Maar jouw opmerking zal wel over de visioen gaan en niet over het geld. Dan nog is het misplaatst en respectloos voor iemands geloof.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sorry,ik heb bij jou,alleen maar iets van bijgeloof gemerkt en zoals je weet wordt ik daar een beetje agressief van.
Als je zo lang naar zo iets op zoek bent en je begint dan over de prijs te zeuren,dan vindik,dat ik dat hypocriet mag vinden,ook al ben je niet financieel draagkrachtig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van mij was het geen afkraken, en voor zover ik kan beoordelen van Giweda ook niet. Ik weet alleen dat ik een paar jaar geleden een exclusief sierraad heb laten maken en me te pletter schrok van de prijzen, nu was dat wel zilver maar aan 'exclusief' hangt nu eenmaal een prijskaartje. Ik wil alleen niet dat je te teleurgesteld bent als je een veel hogere prijs hoort dan je in gedachten had. Om de prijs te drukken kan je altijd nog onderhandelen over het formaat van het sierraad!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee, van jullie had ik dat gevoel absoluut niet. Ik had een @ moeten toevoegen. Van die reactie van moolkeesje kreeg ik een naar gevoel.
Ik heb serieus afgevraagd, waar ligt een grens, 50, 100, 200, nog meer?
Normaal kost zo een hanger rond de 10 euro. Ik heb hiervoor totaal geen perspectief.
Heb het eens geinformeerd in een new-age winkel. Die lieten nog wel eens wat maken in indonesie tijdens een vakantie/businesstrip. Een lokale kunstenaar. Ik weet absoluut niet wat een kunstenaar rekent. Maar 100 euro voor een hanger vindt ik veel geld. Goed symboliek kent ook waarde. Dit staat los van bijgeloof.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jongens de kosten vallen reuze mee. Ik heb bericht gehad en de kosten zijn 80euro incl. BTW.
Dit is precies zoals de afbeelding en snijwerk, afwerking en contrast in het snijwerk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gdanonym, geweldig wat een bof zeg, mag ik je feliciteren met deze meevaller en stuur je me nog een foto van hoe hij geworden is?
Gr. Giweda
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik wil je zeker wel een foto sturen, maar dat kan helaas niet op een reactie of in een PB. Dan heb ik je email nodig. Ik heb aangegeven dat ik het doe. Ben benieuwd voor de verdere afhandeling van de opdracht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hij is eraan begonnen. Bedankt voor je antwoord!

Andere antwoorden (1)

Of je kunt ook eens bij een derde wereld winkel gaan kijken .